pondelok 31. marca 2014

Náákupy^^

 
Čaute.
Dnes mám fakt super deň, náladička za 100vku ... V škole sa začína troška dariť, aj keď je to len dočasné, na strednú uvidíme o týždeň v utorok či ma prijali .. Strašne sa teším ^_^ 
Pred chvíľkou som prišla z nákupov s tatinkom a kamarátkou. Samé dobré veci mi pribudli v skrini:') Kvalita fotiek je fakt na grc ale ten foťák, achhh, stále v oprave, už chytám nervy z toho -___- Tu máte zopár kusov :).
 

Tričko je voľné a je veľmi pohodlné :) milujem tento strih ♥
Kraťase sú mi trošku veľké ale to nevadí:D Sú dotrhané, ľahko si také spravíte aj doma:)
Tielko s krížom (nie je ho moc vidieť:D) ale je fakt dokonalé a sedí skvelo^^
Rock tielko znovu sedí ako na mňa šité:')
Kraťase tie isté ako hore ↑ :)
----------------------------------------------------
Ostatné veci sú také obyčajné, ležérne a väčšinou tmavej farby. Kedže mám v izbe EKOžiarovku moc toho teraz nenafotím, takže zajtra alebo cez víkend vám sem pridám zopár ďalších fotiek :) Dúfam že sa vám páči môj blog a príspevky^^ Môžete si ma v kľude pridať na fejsbučík, sledovať na instagrame alebo napísať na ask. :)
----------------------------------------------------
And something from my privacy:D
 

 


3 komentáre: