utorok 25. februára 2014

Start

Hi.
So this is my old-new blog. I decided to start blogging again. My old blog was horrible and boring. This blog will be about me, my days and experiences. Few important information about me: My name's Victoria and I'm 15 y.o. I like shopping, photographing, but I most like sleeping. This year I go to grammar school. I hate school. I have got dog and fish. My dog - Harry is my biggest love. But he's idiot. That's all. So I hope that U like my blog. Love ya!


Ahojte.
Takže toto je môj novo-starý blog. Rozhodla som sa začať blogovať odznova. Môj starý blog bol strašný a nudný. Blog bude o mne, mojich dňoch a zážitkoch. Pár dôležitých informácií o mne: Volám sa Victoria a mám 15 rokov. Rada nakupujem a fotím, ale najradšej spím. Tento rok idem na strednú školu. Neznášam školu. Mám psa a rybku. Môj pes Harry je moja najväčšia láska. No je to idiot. To je všetko. Takže dúfam, že sa vám bude môj blog páčiť. Love ya!

2 komentáre: